Zamanım yok diyenler için alternatif egzersiz önerileri

28.02.2017 17:33:11 tarihinde eklendi, 327 kez okundu
Spor yapmak isteyip vakit ayıramayanlar günlük rutinlerinde yaptıkları değişikliklerle bu durumu ortadan kaldırabilir. İşte öneriler...

Yoğun bir şekilde çalışanlar çoğu zaman spora vakit ayırmakta zorlanabiliyor. Oysa egzersiz ve spor için çok fazla vakit ayırmaya gerek yok. Düzenli bir günlük egzersiz planı ve her anınızda hareketli olmaya özen göstermek 'zamanım yok' bahanesini rafa kaldırmak için yeterli. Günde sadece yarım saat ayırmak hem sağlıklı olmanıza hem de fit bir vücuda sahip olmanıza yardım edebilir.

Zamanı olmayanlara alternatif egzersiz önerileri

1. Öncelikle fiziksel aktivite konusunda istekli olun. Hareketli olmayı hayat amacınız olarak benimserseniz her anınızı değerlendirebilir ve böylece ağır egzersizlere zaman ayırma ihtiyacını da ortadan kaldırabilirsiniz.

2. İşe yürümek ve araba yerine toplu taşıma araçlarını kullanarak daha fazla hareket etmek daha dinamik bir hayat yaşamanızı sağlar. Bunun gibi küçük başlangıçlar gün içerisinde daha fazla kalori yakmanızı sağlar

. Yürüyüş de bunlardan en önemlileri arasında.

3. Her sabah veya her akşam internet üzerinden uzmanların paylaştığı egzersiz hareketlerine yarım saat ayırarak evde bile egzersiz yapabilirsiniz. Spor motivasyonunuzu artıracak tempolu müzik ve yeni spor kıyafetleri gibi detaylar da daha eğlenceli ve zevkli bir şekilde spor yapmanıza yardım eder.

4. Haftasonlarını en sevdiğiniz arkadaşınız veya ailenizle birlikte ormanda veya parkta koşu gibi aktivitelere ayırarak hem sağlıklı kalabilir hem de günlük egzersiz rutininizi yerine getirebilirsiniz.

5. Kendinize rutin bir beslenme ve egzersiz programı çıkararak buna harfiyen uymaya özen gösterin. Egzersiz programı oluştururken forma sokmak istediğiniz bölgeleri çalıştıran egzersizlere ağırlık verebilir ve hızlı bir şekilde fit bir görünüm yakalayabilirsiniz

6. Evde yemek yaparken veya dişinizi fırçalarken çeşitli bacak ve kalça hareketleri ile egzersiz yapabilirsiniz. Egzersiz yapmak için esnek olun ve her anınızı değerlendirmeye çalışın.

7. Ofiste asansör yerine merdiven kullanmak ve öğle aralarında yürüyüşe çıkmak hem hareket etmenizi sağlar hem de sıkıcı iş ortamından sizi uzaklaştırır ve yenilenmenize yardım eder.

8. Akşamları televizyon karşısında bir şeyler izlerken karın, kalça ve bacak kaslarınızı sıkarak bunu alışkanlık haline getirebilir ve kaslarınızın sıkılaşmasını sağlayabilirsiniz. Dik bir pozisyon alıp her gün üç set en az 15 saniye karın ve kalça kaslarınızı sıkarak vücudunuzu şekillendirebilirsiniz.

.


Henüz yorum eklenmemiş, ilk yorum yapan siz olun...
Yorumlarınız, site yönetimi tarafından denetlenip onaylanmaktadır; lakin uygunsuz, hakaret içeren, kişi ve kişileri aşağılayıcı türden olmaları halinde derhal silinecektir. Yorumlarınız başkaları tarafından oylanabilir.

Üye girişi yaparak takma adınızla yorum ekleyebilir, eklediğiniz tüm yorumlara üye panelinizden ulaşabilirsiniz. Ayrıca üye girişi yaparak haber, makale, video, foto galeri içeriklerini favorilerinize ekleyebilir ve tüm favorilerinize üye panelinizden erişebilirsiniz. Not: Üyeler en çok 500 karakter yorum yazabilirken, misafirler en çok 200 karakter yorum yazabilirler!



Yorumcu


E-Posta Adresiniz (Yayınlanmayacak)


Yorumunuz


Güvenlik Kodu
(Büyük-Küçük Harf Duyarlıdır!)
  




Mobil Sitemiz
Ana Sayfa
Hakkımızda
İletişim
Üye Ol
Site Kullanım Koşulları
Haber Manşetleri
Haber Arşivi
Haber Kategorileri
Video Arşivi
Foto Galeri Arşivi
Yazarlar
Yazar Makaleleri
Genel Makaleler
Anketler
Haber RSS
Makale RSS
Video RSS
Foto Galeri RSS
Sitenize Haber Ekleyin
Sitemizde yer alan bilgilerdeki hatalardan, eksikliklerden ya da bu bilgilere dayanılarak yaplan işlemlerden doğacak her türlü maddi/manevi zararlardan ve her ne şekilde olursa olsun üçüncü kişilerin uğrayabileceği her türlü zararlardan dolayı SİTEMİZ sorumlu tutulamaz. Gazetesi.tv.tr Copyright ©2015 Bu site en iyi Chrome, Opera, FF ve IE 10+ web tarayıcılar ile gezilir. Powered by ASPXPLUS